Wizytówka dla klienta

Starania reklamowe są znaczące dla rozwoju każdego firmy. Stosowne przeprowadzenie kampanii reklamowej i informacyjnej jest głównie istotne dla firm, które dopiero co wkraczają na rynek. Wówczas naszym kluczowym zadaniem powinno być pokazaniem potencjalnym klientom, iż istniejemy i proponujemy im określone świadczenia. Do tego typu działań najlepsze okazują się wizytówki, które możemy wręczyć zainteresowanemu klientowi. Co więcej, nasze wizytówki możemy rozłożyć również w zaprzyjaźnionej firmie o zbliżonym profilu branżowym. Jednak przed przystąpieniem do przygotowania projektu wizytówki, warto wykonać rozeznanie i dowiedzieć się ile wizytówek będzie nam koniecznych. Należy pamiętać, iż druk wizytówek jest opłacalny tylko wtedy, gdy dokonujemy go w znacznym nakładzie.
Zatem warto zaczynać od górnego pułapu i zlecić wydrukowanie na przykład 10 tysięcy sztuk. Jeżeli obawiamy się tego, iż wizytówki prędko mogą ulec zniszczeniu, to zdecydujmy się na dodatkową usługę – lakierowanie. Polega to na tym, iż na gotowy wydruk nakłada się lakier UV, jakiego zadaniem jest przede wszystkim zabezpieczenie poprzez wilgocią. Tak zaimpregnowane wizytówki mogą być wykorzystywane poprzez kilka lat i nadal będą wyglądały jak nowe. Co więcej, wspomniany lakier sprawia, iż papier błyszczy się, co w przypadku interesującego projektu graficznego może jeszcze niezwyklej zwiększyć jego atrakcyjność. O lakierowaniu powinno się mówić jeszcze przed rozpoczęciem akcji drukowania naszych firmowych wizytówek.